with Brak komentarzy

Sałatka z batatów i buraków

Ostatnio zakochałam się batatach! Pewnie dlatego, że w smaku przypominają dynię, którą uwielbiam. Świetnie sprawdzają się jako źródło energii jeśli nie tolerujesz zbóż.
Przepis bardzo prosty efekt doskonały.
Przepis:
Pokrój bataty w kostkę i włóż do piekarnika na 20 minut, temperatura 180 stopni. Umyj sałatę rukolę i połóż ją na talerz. Buraki ugotowane wcześniej pokrój w plasterki. Jeśli nie masz gotowych buraków możesz je również upiec. Pokrój awokado i pomarańcze. Kiedy będą bataty gotowe wyłóż je na talerz. Udekoruj słonecznikiem i polej dressingiem. Dressing: 1 łyżka roztopionego oleju kokosowego, 2 łyżki oliwy z oliwek, sok z cytryny, pół łyżeczki miodu. Pyszna sałatka. Zabierz ją ze sobą do pracy!
Składniki – na 2 osoby: 
szklanka sałaty rukoli, 1 batat, 2 małe buraki, pół awokado, pół pomarańczy, łyżka prażonego słonecznika.
Czas przygotowania – 20 minut
Follow Olga Kuriata:

Cześć, mam na imię Olga. W swojej pracy staram się zadbać o klienta na dwóch płaszczyznach: trening i zdrowe odżywianie. Od 15 lat jestem instruktorką treningów prozdrowotnych. Jestem dyplomowanym nauczycielem Yoga Alliance. Ukończyłam kurs nauczycielski RYT 200. Jestem instruktorem rekreacji ruchowej. Specjalizuję się w formach prozdrowotnych : Pilates, Vinyasa Yoga, Air Yoga, Ashtanga, Aqua, Zdrowy Kręgosłup, Senior, Trening Mięśni Twarzy, Trening Mięśni Zaniedbanych. Od 10 lat zagłębiam tematykę zdrowego odżywiania. Jestem trenerem żywienia. Ukończyłam studia podyplomowe Psychodietetyka. Pomagam moim klientką zrozumieć, że zdrowe nawyki żywieniowe i właściwe treningi, wystarczą aby osiągnąć idealną wagę. Bez katowania się dietami i liczeniem kalorii. Dzielę się tą wiedzą tutaj na blogu a także na warsztatach i konsultacjach. Studia ukończyłam na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług w Szczecinie ale to fitness i zdrowe odżywianie są dla mnie największą pasją. Swoje umiejętności doskonalę na licznych szkoleniach w Polsce i USA. Pasjonuję się zdrowym odżywianiem. Organizuję warsztaty dotyczące zmiany nawyków żywieniowych i treningów prozdrowotnych. Zapraszam Cię na mój blog!

Latest posts from