Napój imbirowy

Napój imbirowy

with Brak komentarzy

Napój imbirowy

Ten napój imbirowy polecam na przeziębienia, poprawę trawienia a nawet na migrenę. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o dobroczynnych właściwościach imbiru przeczytaj w moim eko poradniku tutaj http://www.olgakuriata.pl/imbir-silnie-rozgrzewajacy/
Przepis:
Potrzebujesz świeżego imbiru około 2 cm, wymyj go, obierz i pokrój w plasterki. Zalej imbir wrzątkiem. Idealnie jeśli napój postoi przynajmniej 20 minut. Kiedy przestygnie dodaj miód i cytrynę. Ja zawsze robię go w większej ilości i zostawiam na noc w słoiku. Rano dodaję tylko ciepłej wody i piję na czczo.
Składniki – na 2 osoby:
2 cm imbiru, pół cytryny, 2 łyżeczki miodu, 2 szklanki wody
Czas przygotowania – 5 minut
Follow Olga Kuriata:

Cześć, mam na imię Olga. W swojej pracy staram się zadbać o klienta na dwóch płaszczyznach: trening i zdrowe odżywianie. Od 15 lat jestem instruktorką treningów prozdrowotnych. Jestem dyplomowanym nauczycielem Yoga Alliance. Ukończyłam kurs nauczycielski RYT 200. Jestem instruktorem rekreacji ruchowej. Specjalizuję się w formach prozdrowotnych : Pilates, Vinyasa Yoga, Air Yoga, Ashtanga, Aqua, Zdrowy Kręgosłup, Senior, Trening Mięśni Twarzy, Trening Mięśni Zaniedbanych. Od 10 lat zagłębiam tematykę zdrowego odżywiania. Jestem trenerem żywienia. Ukończyłam studia podyplomowe Psychodietetyka. Pomagam moim klientką zrozumieć, że zdrowe nawyki żywieniowe i właściwe treningi, wystarczą aby osiągnąć idealną wagę. Bez katowania się dietami i liczeniem kalorii. Dzielę się tą wiedzą tutaj na blogu a także na warsztatach i konsultacjach. Studia ukończyłam na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług w Szczecinie ale to fitness i zdrowe odżywianie są dla mnie największą pasją. Swoje umiejętności doskonalę na licznych szkoleniach w Polsce i USA. Pasjonuję się zdrowym odżywianiem. Organizuję warsztaty dotyczące zmiany nawyków żywieniowych i treningów prozdrowotnych. Zapraszam Cię na mój blog!

Latest posts from